KÖNYVELÉS, ADÓBEVALLÁS,
IRODAI, INFORMATIKAI SZOLGÁLTATÁSOK
"Az egyetlen, amire az ember építhet ebben a világban, a tudás, a gyakorlat és a képesség." (Henry Ford)
MENÜ

Vállalkozóknak, gazdasági társaságoknak (Kft., Kfc., Bt. Ec.) magánszemélyeknek, valamint civil szervezeteknek (egyesületek, alapítványok) egyaránt kínálok széleskörű számviteli szolgáltatást. Az általános számviteli és könyvelési szolgáltatásokon felül még abban is segítséget nyújtok, hogy vállalkozása, cége hatékonyan működjön. Üzletviteli, egyéb vezetési tanácsadás keretében átbeszéljük az aktuális kérdéseket, tennivalókat.

Igény esetén virtuális irodai, informatikai szolgáltatással is állok rendelkezésére. Hogy ez pontosan mit is jelent ?

Speciális irodai szolgáltatások kis- és közepes vállalkozások részéreösszetett napi irodai adminisztrációs szolgáltatások ( pénzügyi tervezés, számlázás, bizonylatolás, személyi és levelezési szolgáltatások) dokumentum-előkészítés, szövegszerkesztés, fénymásolás, szkennelés. Postaláda szolgáltatások (levelek, küldemények átvétele, e-mail-, telefon-, fax-ügyelet)

Az iroda nem alkalmazott, hanem partner, akivel eredményes munkát lehet végezni, hiszen a megbízó csak a tényleges munkáért fizet, munkaadói járulékok nélkül.


Bármikor elérhető vagyok, ha kérdése van, ha információra van szüksége, ha időpontot szeretne egyeztetni.

Mivel hosszútávú együttmüködésben gondolkodom minden leendő partneremmel, fontosnak tartom, hogy minden esetben személyes konzultáció előzze meg a szerződéskötést.

 

Hírek

  • Cégalapítás előtti, utáni teendők...
    2013-11-16 14:45:09

    Tudta, hogy  már a cégalapítás előtt érdemes felkeresni, kiválasztani egy jó könyvelőt ? A cégvezetők gyakran a cégalapítás után késve keresik fel a könyvelőt. A cégek nagyjából 20 %-a átesik a cégalapítás után ellenőrzésen. Az Adóhivatal első alkalommal, mivel mást nem nagyon tud - ellenőrzi a számviteli szabályzatok - és az egyes cégalapítás után közvetlenül kötelezően előírt bevallási kötelezettségek teljesítését.

Asztali nézet